Snö + buss =...!!!!!

Gud... att klockan redan är över 18.00!
Satte engelskan och fick med nästan allting på anatomin så kanske ett MVG? Hoppas iallafall. Teorin var rörig, hörde Jennifer här och där non stop så var bara att försöka hjälpa till så gott de gick. Buss hem och irritationen växte fram..hade ju en ganska tom mage också *hmhm* Försenad värmlandsbuss....försenad stadsbuss (inget nytt) så 17.30 kom jag innanför dörren.

Skickat ett mail till Värmlandstrafik med klagomål om bussen/chauffören på morgonen. Kommer han 7.40 och traskar in till personalens hus måste han väll kunna passa tiden? Värre nu under snö och jag har en skola att komma till liksom. Får hoppas någon lyssnar. Fast lite tröst fick ja ju, låg en tallrik med godis på i mitt rum, bara mitt ;) Skiter i svenskan idag också, hua

(Satte mig strax efter 8 imorse i skolan och räknade matte, fattade äntligen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0