Kvinnlig pryl

Blev visst att följa med farsan idag också
Forshaga först, fick även smaka på deras specialitet - snickarmacka (hette de så tro?) vilket är ost & skinka inbakat i ett gott bröd. Mumsa på det vidare till Munkfors. Därefter blev det Hagfors och ett ställe till men det namnet lade jag inte på minnet haha. Blir lite rastlöst när man kommer hem för fortfarande hela eftermiddagen kvar & läxorna skjuter ja ju upp, bokläsning it it!

Imorgon är det tänkt att bli en tur på stan själv en snabbis. Tänker ta nästa steg in i den kvinnliga världen, för jag ska leta efter en väska! Ohja, en liten axelväska, liknande en mobilväska för vet aldrig vart plånboken ska göras av. Kanske finns något kul på reorna


Kolla bara så fräck!
Gjord av tyg dock, vill ha skinn med nitar men de får ja väll bara drömma om...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Var det dig som jag lovade en liten ryggsäck?! Jag har glömt... :D Gott Nytt År!!

2011-12-31 @ 15:07:19 - http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha de vet ja inte om du gjort :P

Gott nytt år! :D

2011-12-31 @ 19:55:04 - http://karlstaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0