Stor gubbe, liten gubbe


Mutant jordgubbe eller kanske mutant planta för de flesta var lika stora :D

Värmen har legat närmre 30 grader idag och önskan efter en pool bara ökar i styrka. Fast trotsade värmen utrustad med en vattenflaska. Fast vattnet var snart lika varmt som jag var men tog mig att fram till morföräldrarna med bara 2 nya blåsor haha! Fast mina fötterna är inte gjorda för gång, attans vad det svider i fotsulan så snyggaste gångstilen som vanligt förstås :P

Helt slö men för varmt o hamna i sängen för tv så håller mig uppe ett tag till.  Njuta av de sista strålarna för tycks bli skitväder imorgon, tacksam för ett temperaturfall men sol är fortfarande tip top! Ser dock inte ljust ut inför mina första sommarjobbsdagar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0