A la shopping


Haha titta så söta former! En i min smak & en i min pappas såklart ;)

Att dra tillbaka klockan 1 timme är inte bra gällande min inre väckarklocka, vaknade upp strax efter 4 men tar någon dag till så är jag ställd efter vintertid. För att tiden skulle gå åkte jag & föräldrarna iväg till Marieberg köpcenter, skulle fixa finare kläder åt mamma och lite åt mig själv. Kom hem med saker jag inte tänkt såklart :P Men de var ju bra saker så, mysig stickad tröja t.ex!

Bakat ihop en liten kaka och målat halloween naglar på mamma, nu är de sysslolöst igen...dock glad att ja inte behöver sitta på någon buss igen förens nästa vecka *hallelujah* Men ska faktiskt göra skolarbete, hur lite man än vill liksom, foder genom fårens liv, hundavel & matte b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0