Tuta & köra


Titta vad som damp ner i postlådan. Nu gäller det då med andra ord. Jag som ska sitta bakom ratten!
Synd bara att min handledare befinner sig ett x antal mil härifrån i över 30 gradig värme så får vackert vänta in honom. Aldrig äns testat på att köra bil så kan bli kul detta! Däremot brummat omkring i traktor ett flertal gånger och pluggat teori förut så det är en liten fördel.
 
Är det nu man ska få vuxenpoäng? Tvätta, bädda, städa. Ordentlig matlagning överlåter ja till brodern för det vågar jag mig inte på om alla ska äta haha. Vill ju inte matförgifta alla ;) Ska även ''jobba'' lite idag. Marielle kommer så vi kan fortsätta med projektet. Börjar bli dax att komma i underfund med hue vi trycker den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0