Chockad

Detta var min energi igår, sockerkick för att orka se på ormfilm. Underbart gott....ville ha mer efteråt ;)
 
Snöoväder idag. Dröjde inte längre på första lektionen förens hälften bröt i glädje och andra hälften svor. Blöt snö som inte fastnade (som tur var!) men som blev kladd istället. Blött och eländigt! Inte lika eländigt var dock att vi fick tillbaka prover jag varit så nervös över. Fasade det värsta när jag bläddrade bak, men herregud! Fick full pott på nästan varje fråga! Min chock haha! Snopet värre. Men bara bra :D
 
Paketen bara trillar ned till mig. Mer ska även fixas inom några dagar. Det är nämligen julklappar som dimper ned i brevlådan. Det ska vara lätt för en heh. Detta år var faktiskt lätt att veta vad alla ska få jämfört med förra så nu satsar jag på att alla blir nöjda & glada :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0