Tic tac

Sol, underbara sol! Passat på att ligga njutandes ute på gräsmattan!
I sällskap med sudden. Kom kutandes i världens fart, gosa ihop sig under armen och började störtdräggla. Min mysiga pälsboll! Duktig är man också, när matte får ta bort fästingar som sitter precis i ögonkanten utan att äns blinka. Vill verkligen inte lämna mina älsklingar om 20 dagar...mina bebisar.
 
För jajamen, 20 dagar är det kvar. Ännu en milstolpe gjordes igår, betalade min undervisning. Rejält taggad nu, samtidigt som ja bara vill springa och gömma mig. Kanske kan bli lite lugnad imorgon, Lillerudsdagarna har sin helg och ja ska träffa gamla klasskamrater. Uppiggande när man haft ett relativt tråkigt sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0