Sverige!

Laddat upp för att ta mig hem till Sverige, och kan äntligen säga att jag befinner mig i mitt eget hem igen. Det var en långsam resa hem igen. Flyga själv är galet långtråkigt, och hjälpte knappast att jag fick vänta 2 extra timmar på kvällen, för att flyget blev försenat. Kändes som jag aldrig skulle hamna rätt. men nu är jag hemma. Ett fint välkomnande av kissekatterna fick jag också. Lillskruttan har myst med mig under morgonen, legat ihoprullad i mim famn i flera timmar. Tillfället när både katt och matte mår som bäst!
 
England är super, men inget slår ens riktiga hem! Glatt mumsat i mig massa mat sen igår, och mer lär det bli, vänta bara tills julbordet ;) Glad över småsakerna, som att kunna tvätta händerna med en ''normal'' kran haha! Äta bröd som inte är enbart rostbröd...och normal ost man kan skiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0