JAG KOM IN!

När rastlösheten sätter in igen. Då ritar man, ju mer kladd desto bättre!
Vet inte äns vad jag gjorde egentligen med bakgrunden, kreativ hjärna tror ja. Självklart sker det saker när jag kladdar. Mail från UCAS om att det skett en uppdatering angående mina sökningar. Loggar in, läser på skolorna och ser att jag nu fått ett svar av West of England. Antagen! Utan problem. Det går runt i huvudet, tar in det och tillsist ''MAAAMMAA!!''. Jag är alltså godkänd och klar. Bara tacka ja om jag vill.
 
Har sökt till 3 universitet. Fick svaret från det jag allra helst vill in på. Räknar på kostnader och det ska gå. Helt otroligt att de valde mig, helt överlycklig! Helt sjukt att det kan vara min framtid som väntar där,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0