Kung på grillar

Jag har fått nog av grillar för ett tag framöver efter idag kan jag säga! Hujeda mig...
Jag är inte direkt duktig på detta med instruktioner och montering av saker och märktes nog rätt tydligt idag. 3 timmar att montera ihop  6 smågrillar....nästan pinsamt men kul hade man iallafall! Betydligt skönare att sitta också, ovant att gå runt ständigt istället för att sitta på rumpan en hel skoldag.
 
Imorgon är faktiskt skola. Tagit ledigt från praktiken för en UF-mässa. Förberedelser krävs och massa annat så kommer vara skola från morgon till kväll. Om ni ser någon som sitter med huvudet på bordet och sover så kanske det är jag ;) Ruggigt seg och trött, så att sitta hela kvällen? Zzzz....Ladda upp med godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0