Refreshing


Det har varit full rulle de senaste dagarna, och har inte gjort så mycket annat än att sitta vi datorn och skriva på min inlämning i animal behaviour. Med tanke på mycket sjukdom fanns ingen ork att börja tidigt, och hann starta nu i veckan. Det är tidskrävande, och inte bara att skriva rätt upp och ner - det måste vara genomtänkt, följa en röd tråd och det ska refereras hit och dit. Trött i huvudet varje kväll, men nu äntligen är jag klar, och den är inlämnad! Tänker ta en vilodag, sen sätter jag igång med nästa inlämning, i genetik.
 
Tog en välbehövlig bensträckare i höstsolen förut. Lite frisk luft efter dessa instängda dagar. Vyerna är ju helt fantastiska, och glad att mobilen plockade upp alla detaljer. Helt otroligt när solen går när över kullarna! Man skulle kunnat tro att vissa av träden bör ligga på backen efter alla varningar som gick ut om stormen St Judas. Märkte inte av någonting här där jag bor, regnade lite men that's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0