Sommarbal klänning

Detta är alltså klänningen som blir min att använda till sommarbalen. Lagom enkel, men som lätt matchas med lite finare smycken och ett par passande skor. De som känner mig vet ju vad jag tycker om både högklackat och klänning...så ska försöka göra det lite bekvämare för mig genom att hitta lågklackade sandalatter. Betydligt billigare biljett än vad gymnasiets bal var iallafall, så det är positivt.
 
Studierna tog fart idag, men de är inte långvariga. Det är enbart 5 dagar kvar med lektioner, sedan är mitt första år på universitet i England över. Visserligen tentorna kvar, men i övrigt är året över. Känns helt otroligt att det redan gått ett studieår, för inte ens Lillerud gick så här fort! Inte drunknat i allt regn heller ;) Fick inte min sol igår, även om det var kvavt i luften. Det hela utvecklades till ett åskoväder med massa blixtar och regn. Mysigt! Kröp ihop med en bok medans det mullrade på ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0