Snabba leveranser

Det är något speciellt med nya böcker. Hämtade ut paketet redan idag (vem älskar inte snabba leveranser) och fick ett stort smil på läpparna. Överlever med andra ord resan till England, nu när ja har reservböcker. Idag är det faktiskt mindre än 7 dagar kvar tills ja sitter på tåget till Malmö, men för tillfället lever jag i förnekelsens värld, eller kanske snarare böckernas värld. Påbörjade ju A dance with dragons men ska fuska och påbörja Four också. Lättläst och kort så går nog undan.
 
Träffade på en tös som gick i samma klass som mig i 6-9:an, och efter att ha gått förbi universitetet bland alla folk kände jag mig ännu mindre. Försöker intala mig själv att jag också läser på universitet, andra året till och med snart! Tveksamt om denna tjej kände igen mig, med så mycket ändringar jag hunnit göra under dessa år både stil och utseende mässigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0