En bra dag

Måste tacka pappa för denna bild på sudden. Hon är ju på tok för söt! Värmer i hjärtat att jag snart är hemma och kan gosa lite extra, även om hon oftast är sur på mig första dagen. Ändras förstås inom ca 2 dagar, då hon inser att matte är kvar ett tag. Börjar bli övertaggad för att flyga hem nu, och så trött på att skriva på inlämningar. Jag har i övrigt varit igång sedan tidigt imorse (natt?). Vaknade vid 2 snåret då huskamraten kom tillbaka från julbalen på uni, och kunde inte somna om...så ja. Varit vaken sen dess. Hunnit med mer skrivande på inlämning, samt att möta upp en av tjejerna som jag levde med förra året. Hon kommer flytta in runt hörnet nästa år, och vilket glädjer oss båda. Vi mötte även upp en av killarna från förra året, och att bara umgås var verkligen något som behövdes. Energin har dock försvunnit, och min hjärna skriker på mig att få omladdas. Förhoppnings vaknar man inte långt innan tuppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0