The big dream of books

Ett antal av böckerna på min såkallade ''wishlist'' på amazon. Fick frågan om vad jag önskade mig i julklapp, och med tanke på att jag har 2 veckor av dötid efter nyår innan studierna börjar igen, så kändes böcker som ett uppenbart val att roa sig med.
 
Igår kom jag tillbaka från universitetet, kastade i mig lite mat och satte mig sedan med inlämningen igen. Lovade mig själv att jag skulle bli klar, och kämpade hela eftermiddagen. När sista meningen var skriven pustade jag ut. Skrivit ut eländet idag, och kan nu slappna av. Inget mer plugg förens efter jul då det är dax för tenta perioden. Bara vänta på att nästa vecka ska närma sig då, för är så galet taggad att få komma hem nu. Trodde aldrig jag skulle säga detta, men ska till och med bli kul att packa väskan haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0