Rough days

Surrikaterna jag kikade på igen under gårdagen. De är ju så fruktansvärt söta! Låter så kul också!
 
Hann se på 2 barnfilmer igår, för det är ju klart bäst när humöret är på havets botten. Inget går upp mot barnslig humor gjord för småttingar. Äntligen den där långledigheten också, och den tycks vara välbehövlig. Åkte på ett redigt migränanfall under natten, och legat i sängen och myst fram tills att kamraten kom och knackade på. Bar av till mitt kommande hus för att kika närmre på rummen. Jag har en känsla att jag kommer trivas kanonfint där till mitt andra år! Fick med honom på lite matshopping också, så fick med mig massa mumsigt i fruktväg. Gottar till de ikväll, lagom till Let's dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0