Husvisning för första gången

Igår stod en husvisning på att-göra-listan. Inga lektioner så var bara att ta bussen ner och försöka hitta huset. Hade stirrat mig blind på google maps innan, i hopp om att det skulle hjälpa något. Lycakdes hittade rätt på första försöket, så lite lokalsinne måste jag ju ha! Gillade vad jag såg, men ska på ännu en visning nästa vecka...så får se hur detta går. Hyresvärden var otroligt trevlig, och fick lite extra tid på mig!
 
I helgen nu väntar uppgifter i ecology och behaviour. Enkla, men tidskrävande. Hoppas på att få de gjort idag, så resten av tiden blir det tid till att stressa av, och läsa en god bok. Har några nya i hyllan nu, då jag inte kan låta bli när böckerna enbart kostar £1! Ett bra kap, och går alltid förbi den delen i affären ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0