New in

Fick äntligen chansen att hämta mina nya tofflor. Klagat länge på att mina små tår förfryser av kylan som tränger igenom fönstrena i huset. Så nu finns dessa babyrosa tofflor i conversemodell i min ägo, och jag är helt kär! De är så galet söta! Dessa kommer användas flitigt ihop med min nya matchande pyjamas.
 
Lite sömn blev de visst inatt, även om jag vaknade så fort någon öppnade och slängde igen branddörren efter sig. Nackdelen med ett hus vars väggar är tunnare än papper. En av de få som har lektioner idag, och har hunnit med wildlife ecology där läraren pratade på i ett om invasive species. Även en grupp presentation i det ämnet sen (fördömt också!). Tiden är inne att vänja sig, men oehört svårt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0