Kyligt

Vart tog sommaren vägen? Känns inte som man bör klaga när man i stort sett i 3 veckor haft konstant solsken och varma vindar. Fast spelar ingen roll, vill ha tillbaka den härliga värmen, så man kan vara utomhus utan att frysa halft ihjäl. Med tanke på vädret spenderar jag mest tiden inomhus. Blev allt för rastlös, så köpte mig hobbylera + färg för att roa mig. Inom någon dag kommer också mitt DS med tillhörande spel. Känner mig som ett litet barn igen, även om jag närmar mig 20 år med stormsteg.
 
Tänka sig, gått ett år på dagen sedan jag accepterade min plats på universitetet i England. Helt otroligt! Detta år har gått så fort, och kan tänka mig att de 2 kommande lär gå exakt lika fort de också. Snart står jag där med papper och mössa i näven, enbart 21 år gammal. Fast lite tur att jag har längre sommarlov än vanligt, så man hinner vila upp sig. Dock står mer jobb i M-skogen på listan inom kort tid. Bra att vara första stand in vikarie och ledig hela sommaren så man får chansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0