Nörden

Min nördiga sida skriker efter att spendera pengar, och köpa de merchandise produkter som lockar. Förra veckan köpte jag äntligen ett DS för att släcka det brinnande suget. Letat ett bra tag efter en passande DS konsol med spel för att uppleva nostalgi känslan genom att spela pokémon spel. I veckan kom det, väl inslaget med 4 spel + extra sparade i 3 minneskort. Inte så svårt att gissa vad jag gjort dom senaste dagarna med andra ord. Vädret tillåter också, bäst att hålla sig torr inomhus.

Till och med game of thrones böckerna har lagts undan för detta DS spelande. Inget klår pokémon, så är det bara! Önskar mig lätt fler, av den äldre versionen men de är något som får inhandlas i efterhand. Lite tur att vädret är dåligt, skuldkänslorna minskar.....och efter att ha sett regnet vräka ner non stop hela dagen är jag glad att det inte blev helgarbete i M-skogen. Speciellt när regnjackan är i England ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0