Levande zombie

Det var en pina att vakna imorse, och inse att man måste upp. Ville bara fortsätta sova, men icke! Det har med andra ord varit ännu en dålig natt, något som grannen såg till att fixa. Lyssna på instrument och rockmusik på hög musik vid midnatt är inte något som passar sig tycker jag, men det hindrar inte min kära granne att leka rock artist. Blev tyst efter ett bra dag. Har gett upp hoppet om att han ska förstå, då jag till och med samma dag påpekade i samlad ton att han får hålla sig till normala timmar!
 
Gått runt som en levande zombie hela dagen, men samlade lite energi för att börja plocka undan inför imorgon. Det ska dammsugas, och packas, så det är tur att fredag är min lediga dag! Slipper äntligen fängelseväggarnaa, även om jag så fint stylat om några med min konst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0