1 dag kvar

Helt otroligt, endast 1 dag kvar nu. Oooh! Pirrar så galet i magen av glädje och nervositet över tentan imorgon. Det är en omtenta i genetik, och lite sådär smått rolig....mina muntliga har ju inte gått sådär bra tidigare. Har dock hela 20 minuter på mig att hålla mitt bidrag, så kan andas mellan varven, för när man istället har 10 brukar man dra allt i ett svep och undra om man klarade tiden. Men men, sista skiten och sedan är det över, får träffa föräldrarna och hänga med dom i England i några dagar! Så skönt!
 
Började packa redan i lördags, dagen efter sommarbalen. Aldrig lyckats röra upp så mycket damm....och så mycket saker! Ser inte så mycket ut för världen, men ändå lyckats fylla en halv resväska oh 2 stora plastkassar med saker jag måste ta till nya huset. Sakta men säkert töms min lilla fängelsecell till rum, redo att bedömmas av väktarna, som också ska få mina nycklar tillbaka. Woh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0