Till och i Bristol

Gårdagen var känslosam och allmänt jobbig. Hade min sista tenta, som man tydligen inte alls behövde göra - varför sa ingen det tidigare!? Hade gärna sluppit att skämma ut mig så som jag gjorde. Men men, gjort är gjort och stressen efter alla 5 tentor släppte äntligen i ett enda utbrott av olika känslor. Föräldrarna dök upp, och de hjälpte mig att packa och städa det sista innan jag lämnade in nycklarna och lämnade min lilla fängelsecell. Dumpade av onödig packning i nästa hus, och tog taxi till Bristol...men det tog stopp! En olycka på motorvägen gjorde att vi blev sittandes i dryga 2 timmar....
 
Efter första natten på hotellet, i en säng med betongkuddar blev det dax att ladda upp för en heldag i centrum! Shopping för hela slanten såklart, och visst kom jag hem med lite saker. 2 nya böcker att roa mig med (Game of thrones) samt en nitväska som jag föll pladask för. Något annat jag suktat länge efter är nänligen hängselshorts också, så tog äntligen chansen och köpte ett par. Så söta!
Kikat runt efter löparskor för mina platta fötter, men det var mer komplicerat än jag trodde. En skickade mig till junior avdelningen pga min storlek. Förolämpad haha! Blev en beställning via nätet istället. Kanske lika bra, för jisses amalia vad väskorna är fulla! Mycket packning *host* Bara mitt också heh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0