Mysfaktor

Pinnande in till centrum idag, mestadels för att ersätta ett trasigt klädesplagg, men slutade att jag kom ut från Primark med den ack så kända papperspåsen i näven. Håller på att förbättra mitt rum, så hunnit med att handla förvaringslådor så alla småsaker inte dräller omkring på de få ytor jag har....Samt papperskorg och tvättkorg. Fick syn på en ljusslinga för enbart 10 kr och jag kunde inte låta bli! En extra touch, och de sitter fint över mina älskade böcker. Primark är bra till mycket, även om det händer ibland att man får vad man betalar för. Vissa saker håller förstås bättre.
 
Spenderat många timmar på statiskt, och då jag missade just tillhörande lektion har jag fått knepa och knåpa själv. Hade ingen aning om vad jag gjorde, men idag visade det sig att alla mina resultat var rätt. Blev så glad, för kan mer än vad jag tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0