Bristol Zoo

Torsdagen alltså, började inte bra. Det är förvånansvärt hur mycket oljud enbart 2 personer kan göra, vilket ledde till att jag inte fick sova. Förberedde mig för att vara iväg hela dagen, men tror inget kunnat göra mig förberedd över antalet småbarn inne på zoot. Skar konstant i öronen av barnskrik och gråt, och när det var dax att samlas för hemfärd satt jag redan utanför entren där det var tyst - vilket fick mentorn att tro att lemurerna anfallit mig haha! Valde i övrigt att bedömma okapierna vilket inte visade sig vara helt lätt, men ska nog bli en bra inlämning av detta. Efter att ha prickat in 11 timmar på sömnkontot (visserligen med avbrott, tack kära huskamrat...) så är jag redo att tackla fler uppgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0