Gamla minnen

Typiskt höstväder med blåst, regn och rusk....så vad passar bättre än att kura ihop sig med en bok? Plugga i hörlurarna och låtsas att man inte bor med andra personer. Funkar rätt bra med tanke på att man knappt hör de andra. Klar skillnad från förra året, då det aldrig var en lugn stund. De äldre tjejerna pratade minnen från sitt första år på campus, och allt de sa var jag beredd att hålla med om. Kastades själv tillbaka i mina minnen. Lyckades hitta musiken som spelades under lässtunderna i skolan när jag var 9-11 år. Wow säger jag bara....10 år sedan men ändå minns man så mycket!
 
Kanske bäst att fokusera på framtiden iställe, för jag är fortfarande lika förvånad över att månaderna går så fort. Snart november, och halloween på det. Det hindrar inte England från att gå fullt ut och börja med julen också! Staden är full av dekorationer, och affärerna säljer mer julsaker än prylar för halloween. Fick svaret från en huskamrat att England går fullt ut för julen (you don't say...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0