Harry Potter

Look at them! So pretty! Jag var i stan igår, mest för att leta efter höst/vinter kläder och kanske hitta ett bokstöd. Inga kläder fann ja, men eftersom jag hade studentrabatt och lyckades få tag på bokstöd och andra studietillbehör tyckte jag att några böcker kunde få följa med. Kalaset slutade på 200 kr, och är riktigt nöjd. Kikat på denna utgåva sedan den kom ut i september i England. Ska bli kul att läsa!
 
Hann kladda med lite akryl igår också, men blev inte långvarigt. Prickade in drygt 11 timmar på sömnkontot (lugnt och skönt i huset då hälften åkt hem under helgen) och vaknade upp till att taklampan gick itu. Det är så typiskt mig så finns inte...får ta och fixa det. Medans det är tomt i huset har jag haft det så kul med att jag renstädat badrummet och handlat lite mer föda med huskamraten. Klämde även in lite studier, för vem sa att man är ledig under helger!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0