I2 marten

Det är något av en tradition för mig att gå på I2 marten varje år, men efter jag började studera i England så har jag inte kunnat...men nu när jag har extra ledigt så passade jag på. Kom hem sent igår, men det stoppade inte mig med att glatt ge mig iväg till marten idag. Turen är som vanligt med mig, då jag ännu en gång kammade hem 2 kg choklad! Marknaden var en besvikelse denna gång, men nöjd med att komma hem med denna vinst.
 
Kan sitta och gotta sig med den ikväll medans man myser ner sig och ser på film. Har en känsla av att sängen kommer att locka tidigt ikväll, men det tycker jag den får göra efter allt resande igår. Laddar upp för att snart ta mig tillbaka till England också, blir massa flygande detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0