Finbesök

Denna filur poppade upp på måndagen, och hur stilig är den inte!? Satte sig på min cykel medans pappa fotade. Sen att filuren även sket på cykeln är en annan historia. Fnös högt igår när jag skulle trampa iväg haha! Lite vilsen, för inte brukar det finnas hökar i bostadsområden. Förhoppningsvis hittar han rätt.
 
Jag själv gjorde mig vilse under tisdagen. Låter taxen Uffe styra och ställa så vi båda håller os glada och nöjda. Men han drog på i världens ilfart, och svetten rann om mig innan vi äns kommit 1/3 av vägen. Pustade på, men gick bra sakta i backarna. Hann med en kvällspromenad med mor också, och kan ju säga att benen näst intill skakade tillsist. Blivit måååånga steg den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0