I'm home!

Åh, äntligen hemma i Sverige igen! Resandet gick förvånansvärt bra, då det oftast är något litet som brukar gå snett. Allt rullade på fint, även om min baksida och rygg klagar över allt sittande. Nog för att jag reste i 12 timmar, men tog ingen sovmorgon för det. Vaknade tidigt istället, men låg och njöt över värmen. Ingen kyla inomhus i svenska hus inte! Redan varit i full gång och dammat av mitt rum och packat upp. Blev visst mer böcker än kläder, men det är ju en bra orsak att gå på stan och leta nya kläder ;)
 
Självklart hunnit mysa med katterna, och mer gos lär det bli! Dock väntar en klipptid på mig idag, och ska bli så skönt att bli av med lite hår. Inte vågat mig på någon frisör i England än, så god tid att det sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0