Kyligt

Trotsade kylan idag, och tog en lång promenad på en timme. Man blir rätt bortskämd med ''värmen'' i England, för mer fuktigt i luften - vilket gör det varmare. Otroligt kall och torr luft här i jämförelse, något jag inte alls tycker om. Men pälsade på mig, och skickade en selfie till kamraterna i England för att visa hur kallt det är. Lyckades hålla en bra takt så fick upp värmen i de flesta kroppsdelar förutom låren.
 
Slut på ''ledigheten'' nu, då jag lovade mig själv att låta bli plugg fram tills denna vecka och bara njuta av att vara hemma. Så dax att skriva ut massa papper och förbereda sig inför tentorna. Krävs mer detta år, då många av tentorna är värda 100%. Lite nervigt redan, men gäller ju att försöka koncentrera sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0