Andas ut

Helvetet är klart! Den glädjen! Spenderat studieveckan med enbart en inlämning. Tog sin tid, och blev äntligen klar tidigt imorse. Spenderade hela min söndag med att leta fakta och skriva. Det går inte fort, men hellre sakta och bra, än fort och slarvigt. Sammandraget till inlämningen var otroligt förvirrande, så lite nervös att jag missuppfattat något, men återstår att se om några veckor när vi får resultatet. Ska ta och andas ut lite, tills nästa inlämning ska in om ca 2 veckor. Fixade mig en ''bra-jobbat-present'' i form av en ny begagnad bok. Inte så illa pinkat med böcker för 30 kr, och tyckte jag förtjänade det.
 
Denna måndag tycks faktiskt innehålla lite tur. Vanligen är måndagar fulla av otur, men idag så...läraren är sjuk så min tidiga morgon blev en sovmorgon. En lång sådan, så det tackar man för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0