Keep on reading

Hunnit läsa en hel del sedan jag blev klar med inlämningen. Mer eller mindre 2½ böcker faktiskt. Go big or go home? Ett fint sätt att slapna av på, och tur för mig att jag har en hel del olästa böcker på spiselhyllan. Boken jag beställde som bra-jobbat-present är också utläst *host* och det kändes väldigt bra att hålla den i näven efter i tisdags. Lärarna är fortfarande sjuka, men åkte in tidigt ändå för att dumpa av lite studiesaker. Åkte raka vägen hem igen och plockade upp ännu en bok.
 
Händer inte mycket denna dag heller, men hunnit avnjuta lite värme utomhus. Från att ha varit 2-3 grader står nu tempen på 12+. Var på tiden, då man förra året kunde sitta ute i solen i shorts och linne den 9e mars (i England).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0