Härlig fredag

Solen skiner, och det blåser friskt, men det hindrade inte mig för att ta en kort promenad runt om city. Det finns en hel del välgörenhets affärer, och en dem har ett helt rum för bara böcker. Länge velat läsa Boktjuven, speciellt efter jag såg filmen förra året, så när jag fick syn på en av utgåvorna var jag snabb att grabba tag i den. Fördelen? 30 kr, och pengarna hjälper barn i Afrika. Hunnit spendera morgonen med boken i näven, och jag är kär! På något vis hjälper det att boken ser lite gammal och använd ut.
 
Fick även en överaskning när jag kom tillbaka, och huskamraten säger att hon precis sett Benedict Cumberbatch och Martin Freeman i stan. De filmar tydligen i närheten idag och imorgon, så överväger att ta mig en promenad imorgon och se med egna ögon. Min lilla stad innehåller mycket konstigheter, men ibland så har man turen att kända folk poppar upp.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, så bra bok!

2015-02-05 @ 23:55:20 - http://thelinneajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0