Långa lektioner

Äntligen är denna vecka också slut! Ja, lektionsvis. Hjärnan är mos av all information den försökt ta in, men efter dagens...intressanta föreläsningar så börjar jag undra vad i hela friden jag betalar så mycket pengar för varje år. De hade tagit in en gäst föreläsare i etik och välfärd, och efter hennes 2 timmar om grekiska vegetarianer och feministiska djurälskare avslutades det med en het debatt. Tror de flesta i salen vägrade hålla med om en del veganers sätt att se på djur. Sedan väntade 3 timmar i research process, och kan nog påstå att jag inte lärde mig något alls under dom timmarna. Läraren visade oss en massa videoklipp som jag inte tycker hör ihop med research process...man kan ju börja fundera.
 
Alltid lika skönt att slänga sig raklång i sängen efter en lång dag, och bäst att ladda upp för massa planering och sökande efter information. Ska fasiken lyckas med denna stora inlämning jag skriver på för tillfället, även om det är den mest förvirrande inlämning jag någonsin gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0