Slut på det roliga

Någon som är förvånad att se denna bilden? Jag spenderade min lördag morgon med att sträckläsa ut Boktjuven, vilket resulterade i nästan 500 sidor av rent guld. Åh den var så bra! Tog inte lång tid innan jag plockat fram en ny bok, och hunnit komma några kapitel in. Tror det får vara slutet för dagsläsning, för det är dax att fokusera på vårens inlämningar. Börjar imorgon, när det vankas en 3 timmar lång håltimme. Som gjort för att eleverna ska få lite plugg tid...till och med jag erkänner att det är praktiskt.
 
Laddar upp för en ny vecka, och satsar på att denna blir bättre än förra. Att jag spenderar nästan ett halft dygn i uni varje måndag är kanske inte den bästa starten på varje vecka - men man får försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0