Matmarknad

Det är ju internationell matmarknad i stan, och jag var inte sen att låta fadern veta det. Solen kikade fram under onsdagen så fick bli en sväng dit. Jag drogs genast till den engelska delen, och sken upp när jag insåg att det fanns MASSA fudge. Är det något England kan baka så är det fudge. En påse med diverse smaker följde med. Glad, för de mesta de har på marknaden är både gluten och laktosfritt, vilket passar min känsliga mage. Önskar den vore mindre känslig för hade velat prova de amerikanska snabbmatsstånden, eller kängurukött från Australien. Fick även med hem cannoli från den italienska delen, och ost från Frankrike.
 
Händer fortfarande inte så mycket annat kul. Borde förmodligen sätta igång med mitt examensarbete men så skönt att bara slippa tänka på allt under dagarna. Läser, spelar och drömmer om tatuering, det är vad jag gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0