Sommaren...hallå?

Får man vara ifred? Nej det får jag inte....men kan inte direkt klaga. Om det är något som får mig att må bra så är det husdjuren. Tror dock de andra familjemedlemmarna inte är beredda att hålla med mig för tillfället ;) Katterna är en mysig tröst också när man blir liggande i sängen. Fast tror de är lika rastlösa och trötta på vädret som vi andra. Tror ja flyttar tillbaka till England i sommar...saknar värmen. Hjälper inte att det vräkt ner hela dagen, och jag måste ge mig ut i det för att gå på möte med djurskyddet. Har lyckats peta in mig på listan över helgpassare, speciellt bra då jag kan arbeta helger under högtider (den tiden jag är hemma från England). Allt går i ett, för samtidigt som jag letar mer jobb ska början till min avhandling förberedas. Vill helst ha det hela godkänt i början av hösten, så tidigt som möjligt. Ska bara minska ner ämnet jag valt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0