Ack du sköna Värmland

Onsdagen bestod av enbart resande. Otroligt att flyget enbart tar 2 timmar, men det ändå tar en hel dag att komma fram då man bor i 2 mindre städer. Var uppe tidigt och packade det sista, och halv 7 gav jag mig iväg till bussen. Får då säga att dötimmarna på flygplatsen alltid är värst....men resan gick iallafall smärtfritt då allt flöt på fint. Insåg för sent att jag glömde kvar mina skrivböcker i engelska rummet, tror hjärnan helst vill glömma allt som har med studier att göra. Dock kommer snart ett resultat upp för en inlämning, och tenta schemat väntas dyka upp inom en vecka. Lite sådär smånervöst redan nu.
 
Det klassiska vore att ligga i sängen hela dagen och vila, men sen när har jag spenderat en dag i sängen frivilligt? Redan hunnit packa upp resväskan, men ska ta och damma av rummet och rensa i bokhyllan då jag fick med mig några böcker hem. Om katterna är frivilliga så lär det bli lite mys med dom också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0