Välförtjänat

Så här spenderade jag min eftermiddag. Huset ekade tomt under lunch, och i mitt uttråkade tillstånd så drog jag igång lite musik och satte igång med att rengöra badrummet och mitt rum. Öppnade upp några fönster och blev chockad över värmen. Belöningen blev att sitta ute i solen, och fick senare sällskap av en huskamrat. Satt och njöt för fulla muggar innan hela trädgården fylldes av skugga...men nu är istället solen på andra sidan - i mitt rum! Så fruktansvärt hääääärligt! Det fina vädret gjorde även att solförmörkelsen som skedde imorse syntes klart och tydligt.
 
Blir en lugn kväll med film för min del, och sedan väntar en helg där jag ska videofilma huskamraten och hennes vänner som dansar zumba, och förstås - jag ska packa. Oooh :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0