Boost of energi

Attackerades under söndagen. Huset var tomt, och jag var uttråkad, så hamnade nere i vardagsrummet med laptopen. Underhöll mig själv genom att spela mmorpg halva dagen, tills en av huskamraterna dök upp och ''rastade'' sina husdjur. Skrattade varje gång de smet, och mitt straff blev...ja ni ser själva. Tjejerna i huset undrade hur ja vågade, men som djurelev tål man det mesta ;)
 
Idag är sista dagen i huset på ett tag, och även om jag skulle vilja stanna så får det bära av hemmåt till Sverige igen. Haft nog med energi för att ta mig igenom det sista. Plocka och städa undan i rummet, städa badrummet från golv till tak, stöka bort min del i köket, tvätta och nu ska ja bara in till universitetet. Hej och hå!  Kvällen blir lugnare, för kommer spendera den med Pip, för sedan ser vi varandra inte på ca 3 månader
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0