Låt det börja!

Vems fötter kan det vara...? Dimman som låg tät skingrandes under förmiddagen på lördagen och solen kikade fram lagom till rugby matchen. Placerade mig i nersjunken i datastolen med fötterna slängda utanför. Gatan fylldes av folk, de spelades trummor och det var finsång. Fick mer än några få blickar riktade upp mot mig när de flesta insåg att jag kan se matcherna gratis. Om jag nu bara förstod mig på rugby....
 
Spenderade söndagen med vänner, och hann även säga hej då till killen som varit min granne i 2 år. Timmarna tickade iväg, så kom tillbaka rätt sent till huset. Pip hade tänkt börja ett sök uppdrag då jag oftast ligger i sängen vid den tiden haha! Då hade nya killen redan flyttat in så hann säga ett snabbt hej, fixa och sedan bara krypa ner då det vankas tidig morgonlektion idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0