Officiellt sista året

Så var jag inskriven och klar för att påbörja mitt 3e och sista år. Morgonen kunde kanske börjat bättre, men packade ner tabletter och ''föda'' för dagen. Föda som bestod av rån och nyponsoppa. Tacka gudarna för att man får leveranser från Sverige, för det kom väl till hands. Timmarna tickade på, och själva inskrivningen tog 2 timmar lite drygt, då sporteleverna blev försenade till sina tider (inte förvånad). Godis bjöds det på pga väntetiden, men var mer intresserad av att få veta om finans skulle godkänna mig. Hann med ett möte med mentorn innan hemfärd, och känner mig nöjd när hon sa att min idé till avhandligen är genomförbar.
 
Var helt slutkörd när jag dök upp hemma igen vid 5 snåret. Pip och jag myste ihop oss i sofforna, såg på animerat och sedan fanns det inget annat på listan än sömn! Lördagen kommer spenderas med en kompis från första årets boende och hennes huskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0