Studierna är igång

Jag har inte värst många dagar med lektioner, men bara för det så betyder det inte att det är lite jobb. Jag har mött upp med min mentor till avhandlingen, och jösses....tror aldrig jag mött någon som brinner så för katter. För ja, jag har bestämt mig för vad jag ska skriva om fram tills i vår. ''Prevalence of behaviour problems in cats adopted from rescue shelters (the first 4 weeks). I detta ingår även också varför (om) katterna tas tillbaka till djurhemmen. Så igår började det hela. Ska knåpa i hop ett förslag, och detta kommer bollas fram och tillbaka med mentorn. Så tisdagen var en kämpig dag. Bara för att det äntligen hände något viktigt så bestämde sig nätet för att krascha. Satt rätt länge och svor innan jag fick igång det igen...
 
I övrigt varit en väldigt bra vecka, och tror de flesta vet varför. Får dela upp mina fria dagar, men tro det eller ej - studierna kommer självklart först! Så van att studierna bara rullar på år efter år, att jag knappt insett att det faktiskt kommer ta slut i vår. Men innan dess väntar många roliga studiebesök också, samt otroligt nog, en valp! Pip och jag åker i oktober och hämtar hem hennes jack russel valp, och jag är otroligt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0