Data hit, och data dit

Fick inte ha bra wifi länge. Tappade anslutningen tillräckligt många gånger på en dag för att jag ännu en gång skulle packa ihop dataväskan och ge mig iväg till pojkvännen. Spenderat en vecka till hos honom, och det är tur att sällskapet är bra, för hujedamig för denna avhandling. Får styrkande kramar och tur är väl det för egentligen skulle jag bara vilja ge upp med eländet, men kämpar på - för tänkt vad skönt det kommer kännas när avhandligen är inbunden och inlämnad!? Speciellt när min tid är bokad på en fredagsmorgon. Kan lämna in den och ta hela fredag + helgen till att fira och slappna av.
 
Det roliga i det hela är att jag förmodligen kommer göra samma sak igen till hösten. Var på en intervu förra veckan om att möjligen göra en masters, och fick i stort sett garanterat att jag bör få ett erbjudande inom några veckor. Och tur är väl det, för tro det eller ej - satt ner en deposition på ett nytt studenthus. Önskar jag fick flytta in redan nu, för ska man göra sitt sista år så ska man leva med stil ;) Riktigt fräscht hus som jag tror kommer bli perfekt (vill redan dekorera rummet som blir mitt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0