Fullbokad vecka

Inte hänt mycket de senatse 2 veckorna. Spenderat dom veckorna hos killen för att fortsätta utnyttja hans nät då internet i mitt egna hus inte ens fungerat. Tappade anslutningen var 5e minut vilket inte funkar när man jobbar på sin avhandling. Under måndagen fick vi besök av en kille från Virgin media, och efter mitt panikartade mail under morgonen placerade de ännu en extender på övervåningen, i mitt rum - som BARA är till för mig. Och tro det eller ej, men har faktiskt fungerande inernet!
 
Men vill jag vara i huset? Inte riktigt. Det är fortfarande för kyligt inomhus (14/15+ när värmen är på) för att det ska vara behagligt att sitta still en längre tid. Sitter oftast i vantar, tofflor och 3 lager kläder, vilket är så urbota dumt! Är på jakt efter nytt hus och har diverse husvisningar denna vecka, och huvudfrågan från min sida ''please tell me, are the windows double glazed?''. Vägrar frysa ännu ett år, för jajamensan. Jag har nämligen en intervju denna vecka om att göra en masters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0