Veckorna går fort

Länge sen jag gjorde en liten update, så dax igen. Hunnit göra lite grejer sen sist, vilket innebär kompishäng, familjemiddag, utflykt med pojkvännen och jobb. Pip kom in på jobbmöte så vi passade på att äta ute, umgås och leta klänning åt henne då hon tar sin examen i sommar. Hon visade mig ett nytt café med fokus på hälsa och diet. Vilket visade sig vara perfekt. De erbjöd glutenfria, laktosfria och veganska alternativ vilken passar min ibs mage perfekt. Mumsade glatt i mig maten utan besvär efteråt. Inte ofta jag kan äta ute vilket jag ännu en gång fick känna av efter familjemiddag med pojkvännens familj. Alla halvsyskon med tillhörande familj samlades för en påskmiddag ute i hamnen. Mysigt! Men får mig att inse vilken liten släkt man själv har.
 
I övrigt - varit på jobbintervju. Sökte en eftermiddag i ren panik då jag inte hört något tillbaka från djurrelaterade ställen. Dagen efter erbjöds jag att komma på intervju. En halv vecka senare fick jag ett samtal att jag var välkommen att börja jobba hos dem. Börjar imorgon och pirrar nervöst i kroppen. Kan knappast bli värre än förra arbetsplatsen, så blir en blandning av kassa, plocka varor och hjälpa till i kundservice när det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0