Slask och is

När även England får känna på snö, is och kyla...Det är faktiskt första gången sen jag flyttade 2013 som jag upplever riktigt snö här. Eller riktigt och riktigt...vet inte om jag ska klassa snön som kom för storm. Nyheterna varnade alla för skitväder men kan inte säga att det vart så allvarligt - för en som är van vid ''oväder''. Det som kom lamslog dock landet. Skolor stängde och transporten slutade fungera. Dagen efter? Allt frös. Det var rena skridskobanan. Lagom roligt att ta sig till jobbet i -7 och is.
 
Passar på att försöka jobba extra inför jul. Kostar tyvärr en hel del att resa fram och tillbaka så gör de timmar kroppen orkar och vill på morgonen. Att befinna sig mitt i julshoppingen är alltid lika intressant. Tror de flesta som jobbar i affär kan hålla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0