Kämpar

Livet rullar på som vanligt. Händer inte mycket kul för tillfället, utan spenderar min vakna tid till att pusha det sista av uni. Har haft det riktigt stressigt i en period nu och det känns i kroppen. Jobbar även extra på det så känns inte som man har en ledig dag. För har bara en dag ledigt i veckan för det mesta, så på den dagen gör man hushålls sysslor eller plugga rextra mycket. Sen börjar veckan om igen....Jag hann bli klar med min uppsats i veckan och har skickat in alla delar så att handledaren kan kommentera. Även fått tillbaka dem så sitter nu och skriver om vissa delar så att det låter bättre. Min handledare vill att jag ska bli publicerad så förstår hennes kommentarer, men fy vad det tär på ens humör.
 
Fast allt i livet är ju inte dåligt. Hade en tjejdag med Pip i måndags och jösses vad det var välbehövligt. Lite hundmys med Titch förstås också. Vi drog till gallerian, kikade på kläder, smink och böcker. Åt gott och bara pratade. Förhoppningsvis flyttar hon närmre till hösten så vi kan ses mer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0