Hej julkänslor

Jag drog till med idén att skaffa en julgran till den lilla lägenheten. Chris var med på det...så sagt och gjort - vi inhandlade en stor vit. Han monterade den tidigt i november men orkade inte packa ner den, så har i veckor väntat på att få dekorera! Har haft ordentliga julkänslor i veckan då min butik spelar traditionella jullåtar och 1/3 av ytan består av juldekorationer. Fick även ok att flyga hem över jul så var även snabbt på julklappsshoppingen. Finns knappt någon plats kvar i hörnet och då ska Chris slå in sina resterande julklappar. Men mysigt är det!
 
Vintern har gripit tag i England också. Vi skulle ha snö i veckan, men det skedde inte. Istället har vi -3 på morgonen, men med de arktiska vindarna så känns de snarare som -7. Håller mig helst inne i värmen med en god bok. Börjar bli trångt för mina böcker, så känns som jag kanske skulle önskat mig en bokhylla i julklapp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0